i'm back

2011-02-09 - 12:39:54
Hej, igen.
Jag är nog världens sämta på att hålla igång min blogg. Verkligen!
Idag är jag hemma från skolan för min hund va dålig inatt så ville inte lämna han själv under dagen när jag va i skolan. Och jag har inte så mycket att säga nu faktiskt. Ska ta ut han på en promenad och kanske fota lite i de fina vädret. kulkul!
Idag ska jag även berätta om vad jag ätit! Det kommer bilder sen.
/hannahedlund

Jack förra vintern! :)
Länk till inlägget BnB Kommentarer (2) Trackbacks ()
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg! Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mina funderingar kring sex&kärlek, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, veckans sexställningar, sextips, sexminnen och massa mer:)

2011-03-20 - 12:02:49
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: j

fin bild.

2011-07-19 - 16:45:54
URL: http://karppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: