trött

2011-04-14 - 21:06:27
Hemkommen för ett tag sen! Va på City gross med Mamma, Tommy och Freja!
Köpte en boll till hundarna, men den bet dom sönder på 10 min, haha.
Ikväll blir de att kolla på BigBrother sen sova! Är så himla trött. Och imorgon är det skola, JAG ORKAR INTE!! Men, det är ju inte så långt kvar så får dra mig dit endå.
Senare på kvällen kommer nog Freja, Tommy och Jezzica hit så ska vi grilla sen sover F&T här o dricker lite, kul!
Nu ska jag läsa lite ur engelska boken jag har sen duscha! Ja, jag satsar ju på ett VG i Engelskan så då ska jag läsa en engelska bok sen prata lite om den. Men nu ska jag gå och göra lite nytta.
/hannahedlund
Freja och Jag för några sommrar sen. Ge mig sommar NU tack!
Länk till inlägget BnB Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: