03

2011-01-24 - 11:58:32
Mina föräldrar
Nu ska jag skriva dag tre, om mina föräldrar.
Jag vet inte riktigt hur jag ska börja de här, men jag har en mamma och en pappa. De ni!
Min mamma heter Sofie och är ?? 45? år gammal. Jag älskar henne så mycket, hon har alltid funnits för mig, hon är som en bästa vän. Vi kan prata om allt, vi gör mycket saker tillsammans. Min mamma är den jag älskar mest men även kan hata mest. Jag bor tillsammans med min mamma nu ute på landet i Västerås. Till helgen får vi troligtvis nycklar och kan börja flytta in i vår nya lägenhet i stan!
Men sen har jag ju en pappa också, Han heter Peter och är, ja hur gammal han är vet jag inte! *fyymig*
Vi har inte haft så bra kontakt dom senaste 6 åren tror jag de är nu. De hände lite saker när jag va mindre som jag inte kommer ta upp här just nu! Min pappa är rolig och ställer upp. Vi har träffats några gånger nu efter dom här 6 åren o de känns jätte skönt, jätte kul att ha min pappa igen.
Sådär ja, nu har ni fått lite "info" om mina föräldrar men nu ska jag gå och äta mat! ;)
/hannahedlund
En bild på min sötis Mamma sommaren2010
Länk till inlägget BnB Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: