från pizza till skola

2011-01-14 - 17:01:39
Sugen?;)
Jag är sugen att dricka alkohol och vara med mina närmaste och bara ha kul!
Och så blir de väl ikväll, fast bara med Mamma och Mia! -Yatzy kväll!
Juste, jag åt nyss en kebabpizza, sa att jag ville ha lite kött men endå så fick jag plocka av hälften själv sen? Jävla pizzabagare.. hihi
Blev vääldigt trött efter jag ätit, skulle kunna krypa ner under täcket och sova ett tag men nej de kan jag ju inte. :)
Och jag måste bara säga att jag längtar så mycket till efter sommarlovet, när det är dags att komma in på ny linje! ekonomi med juridik, de passar väl mig? ;) Och för er som inte vet så går jag på IV just nu!
I framtiden kan du till exempel arbeta som marknadsförare,
mäklare, revisor, jurist eller starta eget företag.
Så där står de på carlforsskas hemsida om just ekonomi programmet som jag vill gå! ;) lovely
/hannahedlund
Det här kanske är jag om några år, Jurist-Hanna ;)
Länk till inlägget BnB Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: