TISDAG

2011-01-18 - 20:21:20
Hej på er igen! :O
Fymig! inte skrivit här på några dagar.. Har haft fullt upp med att träna vart i skolan och uträtt lite saker!
Och ja, jag har börjat träna. Med min kompis Jezzica, vi har en träningslokal som vi tränar i med lite redskap och så, men mest styrka på matta. Kommer få sååå snygg rygg ;) mums.
Vad tycker ni, fult med lite muskler på en tjej?
Jag tycker de är snyggt med lite muskler på ryggen men inte så mycket på andra ställen!
Det blir att träna imorgon, två gånger. Först skridskor i skolan? Sen träna med Jezzica. Kommer bli kalasbra :)
Och juste! Va med Jezzica, Jezzica Jezzica ni kommer ju tro att jag lever med henne :o hihi men så är de inte! De är bara en kär vän som jag vill umgås med efter som ingen annan vill vara med mig buhuhu *skoja* ;) Ja men iallafall så va jag med henne på Bandy, de va lite roligare än jag trodde! Har aldrig vart på något sånt.
Fast nu känner jag att de börjar bli lite mycket att skriva så lär inte berätta allt som hänt, bättre om jag uppdaterar så blir de mindre ofta!
Men nu ska jag FÖRSÖKA hjälpa Jezzica med en header, får se hur de går. Vad tycker ni om min? För enkel? kom med förslag :)
/hannahedlund



Länk till inlägget BnB Kommentarer (1) Trackbacks ()
Postat av: tilia

Tjockis!

2011-04-29 - 15:56:49
URL: http://tiiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: