seg tjej

2011-04-17 - 11:25:29
Förlåt. Ja, förlåt för att jag inte skrev något igår. Men inte så många som läser min blogg antar jag så de gör väl endå inte så mycket.
Jag va så bakis igår, och i fredags vart de kanske en hel del för mycket. Vad som hände under kvällen tas någon annan gång! Jag hade iaf kul, tror jag? Haha nej skoja, klart jag hade kul. :)
Idag ska jag med mamma till skultuna? med några från hennes klass o typ bowla med bollar utan hål i? Hel skumt, men blir säkert trevligt. OCH JUSTE, jag har fått ont i halsen IGEN! -.- Jävla skit.
Men nu ska jag duscha och göra mig vacker. he-he, nu ska jag göra mig vacker.
/hannahedlund
Länk till inlägget BnB Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: