tisdag

2011-07-20 - 11:57:41
Godmorgon, Godmiddag, Goddag!
Just nu sitter jag här, var ut och kissade småttingarna för ett tag sen och nu busar dom för fullt!
Idag händer väl inte så mycket som vanligt. Mamma jobbar så jag är själv hemma med alla 3 hundarna tills hon kommer hem.
Känner att jag BEHÖVER göra något, kan inte sitta här hemma hela tiden och bara tänka o tänka.
Promenader är skönt men dom är ju så kortvariga!
Idag ska jag göra något. Fast kom på att jag har huset fullt av hundar så kan inte.. bähä.
Juste! Imorgon kommer min bästis hem. hihi
Ska bli så skönt att träffa henne, vi kommer ha en lång pratstund hon och jag!
Men nu ska jag gå och koka makaroner! (Det enda goda som finns hemma..) Haha!
/hannahedlund

En bild från Midsommar på mig!
Länk till inlägget BnB Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: