01

2011-01-19 - 20:45:09
om mig
Det här är nog den svårast "frågan" av dom alla endå, att skriva om mig själv.
Jag är är en spunkigtjej som förtillfället bor med min mamma och hund på landet! Den 1 Februari är jag en "centrum-Hanna" igen ;) Jag är 17 år just nu, men den 15 mars blir jag 18.
Som jag skrev så bor jag med min mamma, min pappa tappade jag kontakten med för några år sedan men börjar få tag i den igen! jätte kul. :)
På mina vardagar pluggar jag upp mina betyg, går iv programmet på mälarstrandskolan  som ligger på råby här i västerås.
Jag skulle ju gått mitt andra gymnasie år på en riktig linje nu egentligen men lata bort mig redan i 9an. Men de här året ska de gå! 1 Februari är de dags för mig att börja välja linje, för min del så blir de Ekonomi med juridik intriktning! Tror de kommer bli väldigt intressant! :)
Men behöver ju egentligen inte skriva så mycket mer för efter dom här 30 dagarna vet ni nog de mesta om mig ;)
/hannahedlund

Länk till inlägget BnB Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: