FREDAG

2011-01-14 - 13:37:57
Godmorgon suckers!
Jag vaknade för ett litet tag sen, har varit nässparys fri hela natten!! Wiiho, bra för en beroende-Hanna.
När jag vaknade imorse hade jag fått ett sms av Jeanette att de va en sajkobrud i hennes skola som fjolla sig eller något, det var väldigt svårt att läsa när mina ögon bara hade vart vakna i ca 5sek, men det var säkert jätte kul?:D Kollar inte ni också mobilen de fösta ni gör på morgonen?
Men idag blir de nog att åka till sala, eller jag vet faktiskt inte, måste få tag på sajkobruden, hihi kanske va hon som sprang efter sin lärare. Eeh Jeanetteeee! haha
Så, det ska jag göra nu. Få tag på Jeanette!!
/hannahedlund
Jeanette&Hanna<3 Edward?
Länk till inlägget BnB Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: