mörkrädd

2011-01-24 - 11:46:13
hej
Vilken hemsk natt. Har knappt sovit någonting för jag var igentäppt i näsan. Och de är de värsta jag vet. Vaknade sen men halsont o kände o känner mig fortfarande sjuk, eller förkyld. Inte kul alls, har inte tid med de!
I helgen va jag ju hos min syster i Norrköping de va trevligt. Sista natten, alltså på lördagen så va jag så mörkrädd. Jag har aldrig vart så mörkrädd i hela mitt liv. De va hemskt, jag svettades, skakade, ont i magen det kändes som jag hade hjärtat i halsen! Men tog mig mod och gick ner, eller sprang ner och hämtade katten så jag kissen och mitt gosedjur som är ett får låg o mös i sängen. Förstår inte hur ett djur kan få en att må bra. Och jag hatar nästan katter, eller tycker inte om dom, men min systers och hennes pojkväns katt älskar jag, KG <3
/hannahedlund
Länk till inlägget BnB Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: